Polityka zwrotów

Nasza polityka zwrotów konsumenckich, zgodnie z polskim prawem obowiązuje przez 14 dni liczonych od daty odebrania przesyłki. Jeśli od odbioru towaru minęło więcej niż 14 dni, nie jesteśmy zobligowani do przyjęcia Twojego zwrotu konsumenckiego.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Mamy możliwość sprawdzenia czasu świecenia naszych żarówek.

Pamiętaj, że zwroty towarów dotyczą jedynie konsumentów. W przypadku zakupu towarów na firmę zarejestrowaną na osobę fizyczną, zgodnie z polskim prawem, nie zawsze możemy przyjąć zwrot. O zasadach działania takich zwrotów stanowią przepisy, zawarte w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Dokładniej ma tu zastosowanie doprecyzowanie w art. 38a, gdzie jest powiązanie prawa do zwrotu zakupionego na odległość towaru, z istnieniem związku z tym zakupem w prowadzonej działalności gospodarczej.

Aby poprawnie zwrócić produkt zakupiony w naszym sklepie, należy dokonać niniejszych czynności:

  1. Warunkiem koniecznym jest poinformowanie sklepu o zwrocie konsumenckim za pomocą wiadomości e-mail, na adres sklepu: [email protected] lub poprzez formularz kontaktowy na podstronie “kontakt”.
  2. Musisz wtedy odesłać do nas bezzwłocznie zakupiony towar wraz z dowodem zakupu i niezniszczonym, opakowaniem bazowym produktu, gdzie:
    1. Zwracany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony do transportu.
    2. Przesyłka powinna być rejestrowana, na adres firmy: 4SEO.NET Daniel Gałecki, ul. Cmentarna 22d, 62-051 Łęczyca, tel. 501 950 746.
    3. Zwrotu możesz dokonać również paczkomatem na LCC01M.
    4. Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi wykupienia ubezpieczenia przesyłki. Nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że otrzymamy zwrócony przedmiot. Monitorowanie przesyłki znacznie ułatwia ten proces i pozwala odzyskać ją w razie zagubienia. To po Twojej stronie leży kwestia bezpiecznego dostarczenia zwracanego towaru do nas.
  3. W wiadomości e-mail informującej o chęci rozpoczęcia procedury zwrotu konsumenckiego, należy podać numer konta, na który mają być zwrócone wpłacone środki.
  4. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie przetworzony, a środki zostaną zwrócone na podany numer konta bankowego.
  5. Nasz sklep zwraca koszty towarów, obsługi płatności online i przesyłki do klienta zgodnie z polskim prawem.
  6. Koszty dostarczenia towaru i przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.
  7. W przypadku nieodebrania przesyłki opłaconej przez Ciebie:
    1. Przesyłka jest zwracana do nas na Twój koszt.
    2. Ponowna wysyłka towaru jest możliwa pod warunkiem:
      1. Uregulowania kosztów zwrotu nieodebranej przesyłki.
      2. Uregulowania kosztów ponownej wysyłki do Ciebie.
    3. Nieodebrane przesyłki można odebrać osobiście, po umówieniu wizyty w siedzibie firmy i uregulowaniu kosztów zwrotu towaru.
    4. Jeśli nie złożysz oświadczenia o odstąpieniu od umowy i nie odbierzesz przesyłki w wyznaczonym czasie – pamiętaj, że umowa kupna-sprzedaży nadal jest ważna i jesteś zobligowany do odbioru towaru. Jeśli w żaden sposób nie skontaktujesz się z nami w ciągu 180 dni od daty przyjęcia nieodebranej przesyłki, uznamy umowę kupna-sprzedaży za nieskuteczną i zwrócimy Ci środki pomniejszone o koszty zwrotu nieodebranej przesyłki.
  8. Zwrotowi podlegać mogą również artykuły o obniżonej, promocyjnej cenie.
  9. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] w przypadku pytań dotyczących zwrotów.

Twój koszyk